söndag 29 mars 2009

oh look at the banging man, he says he can, time after time

Filmkvällen i fredags blev tjejskväll istället, eftersom vi inte hann titta på någon film xD
Käkade mat, spelade Wii, åt grönsaker med dipp & tittade på Så Ska Det Låta!
Sen körde jag ner dom till tåget kl 21, synd att dom inte kunde stannat lite längre, blev lite kort.
Men på fredag är det förfest hos Jenny, då är det fullt-ös-medvetslös som gäller, & inget annat!
Sen blir det att åka in till Ålle, inte vart där sen september, & nu ska vi in i bardelen & kolla hur det ser ut där! :) Ser jag fram emot!
Igår hände inte så mycket, va med Emma i fkp en sväng, vi köpte krokar till mitt rum & käkade glass! :)
Sen va mammas kusin & hans fru & hälsade på, vi käkade god mat & kollade på filmer sen dom va små, haha!
Sen skulle jag hämta Tommy, men när jag kommit npn km så fick jag punka :o
De va västa läskigt! Men jag tog mig hem igen, & tog sen pappas bil :P
Så idag åkte jag & pappa ut med däcket till gökhem, så fixade han det :)
Spelade förut, ingen kommentar.

Imorgon har jag engelskaprov, usch kommer inte gå bra :s
Tisdag, sovmorgon. inget speciellt händer, kanske ska träna, får se.
Onsdag, nationellt prov i svenska, huu!
Torsdag, slutar halv 12. Blir vårmarknaden i fkp med Jenny :) Sen ska jag med Carro & ska kolla på när hon fyller i sin ryggtatuering! :)
fredag blir det som sagt Jenny & Ålle :)
Längre än så har jag inte planerat.
Ska åka till mormor & morfar över påsk med :P

Nä nu ska jag borsta tänderna sen lägga mig & kika på tv eller nått :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar