söndag 8 mars 2009

get down and get with it

Helgen har varit skitbra, längesen jag hade en så bra helg!
Enda minuset va ju då att jag va chaffis igår & inte fick dricka, men man måste offra sig ibland.
Nu väntar jag bara på att mirr, jenny & emma ska ta körkort så får dom va fyllechaffis åt mig ist xD haha!
I fredags gjorde jag inte alls mycket, var bara hemma, tittade på m.a.s.h & åt färska räkor med mamma, sen tittade vi på så ska det låta, mycket bra :)
Somnade redan kl halv 11 typ, men jag va såå trött :o

Igår gjorde jag mig i ordning & åkte vid 2 iväg & hämtade jenny så åkte vi till Skövde & mirre :)
Fixade hennes hår & smink. Fixade även jennys smink & mirre fixade hennes hår :)
Sen vid 5 kom henrik, wicy & emma!
Vi fick välkomstdrink, sen presentöppning!
Värsta lyxen med 3 rätters middag, & det va jättegott! :D
Sen blev det chill några timmar med musik, fix av wicys & emmas hår, mycket korttagande mm.
Sen vid halv 11 bestämmde vi oss för att dra oss in till Skövde, Wicy kör som en bildåre, tur att jag körde själv, det är livsfarligt att åka med henne! xD
Sen åker wicy hem & vi andra går in på Vatra, jättedålig musik verkligen, det var hemskt!
Men sen va det bra musik vid den första dj:en, så där stog vi resten av kvällen.
Va en kille som va på mig flera gånger, han va full som ett bi & ville pussa mig, jag vara; ehm, nej tack, jag ska gå ut & ta luft nu.
Haha, han gedde sig inte heller! men sen slapp jag honom :) haha.
sen va vi hemma hos mirre igen strax efter 2. Tog mig en timma att somna, dels va jag inte trött & så har jag tinitus ibland, särskilt efter jag har vart i höga ljud & så. & den va hemsk, det ringde skithögt i öronen & jag kunde inte sova pga det heller.
Tack för en rolig kväll Mirre & alla andra! :D <3
Idag åkte vi från mirre halv 11 typ, körde Emma till stationen & Jenny till Ljungstorp, men jag kände inte för att åka hem, så åkte till Rusta & köpte konsoller till mamma & pappa som dom ville ha. Gick en sväng inne på Elins Esplanad med & blev en tshirt inne på GinaTricot :)
Bowlade idag med, jag & Tommy, vi vann! Tjoho, det va jätteroligt & jag spelade faktiskt bra idag! :D
Så åt vi Flobythai förut, mums!
Ska nog följa med in & kolla på pappas match idag, fast jag vet inte om jag orkar. Men jag ska göra det ändå :P

1 kommentar:

  1. hehe jopp bra spelat :D gick ju inte bäst heller för claes å han :P

    SvaraRadera