tisdag 31 mars 2009

I really feel that i belong here

Kom hem från doktorn för en stund sen, det tog sammanlagt hela 15 minuter inne på vårdcentralen & då hann jag både anmäla mig, lämna ett prov, träffa doktorn & hämta ut mediciner. Inte dåligt va?
Och ja, jag hade urinvägsinfektion precis som vi trodde, men nu har jag fått pencellin som jag ska käka i 5 dagar, sen ska det vara borta!
Skönt att ha det ur vägen & slippa tänka på det, nu vill jag bara att det ska försvinna :)

Jag har fortfarande världens problem, vad ska jag ha på mig på fredag? Jösses, vilka problem jag har alltså :o haha ^^

Jag ska laga middagen idag, för mamma är sjuuk. höhö, undrar vad jag ska hitta på tro?
ska gå ner & kolla vad som finns, så jag vet vad jag ska göra.
sen ska jag sätta mig (se halvligga) i sängen & titta på Disney Channel, älskar att titta på det när jag är hemma på dagarna, särskilt kul är det om det någon gång är Knatte, Fnatte & Tjatte på äventyr, det gick på disneydags när man va liten & det tycker jag är så roligt när det är.
(Kom ihåg det bara för att det gick på tv imorses halv 9 ;)

När jag sprang igenom affären förut för att köpa mjölk såg jag Anton Berghs dragerade chokladägg, åh det är mitt absoluta favoritpåskgodis & det är den enda anledningen varför jag varje år längtar efter påsk (förutom påsklovet då!)
Funderade allvarligt på att unna mig en sån påse idag eftersom jag vart så redig & gått till doktorn.
Men jag tänkte, nej jennie du vet vad du kommer att ångra dig om du gör det. Så jag lät bli.
Jag har klarat mig utan att äta godis i exakt 3 månader nu, & det vore lite synd att förstöra det genom några chokladägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar