onsdag 11 mars 2009

I wanna feel love, love, love

Nää, asså jag blir bara så arg. Baah, jävla skitsak, ska sluta tänka på det :P
Det löste sig igår med, Emma kunde vara med mig :)
Sen va hon så gullig & följde med mig på mötet & träningen så jag slapp gå dit själv :)
Idag har jag jobbat mellan 6,45-12,40, & jag har inte tänkt att göra ett piss mer idag,
För jag är nästan förbannad, asså fan. Måste sluta tänka på det.
Mamma började nyss med maten, sen blir det att hoppa in i duschen & så blir det nog filmkväll med mig själv :)
Kanske ska byta lakan i sängen med, eller en annan dag x)
Felix hårar ner mina nytvättade mjukisbyxor, dumma katt! :o
Nää, just nu känner jag bara för att dö.
Jag är så jävla irriterad, jävla skitsak att störa sig på då..
Nej, sätter på en tecknad film, så jag har ngt annat att tänka på. För fan vad det stör mig..

1 kommentar: