tisdag 10 mars 2009

let's do the thing we never have done

Tommy slarvade igår när han hjälpte mig att tvätta bilen, min sida är jättesmutsig. Han är oduglig xD haha!
Idag är det som sagt möte kl 18 sen träning kl 19. Ska bli roligt :)
Kände verkligen för att hitta på ngt med nån idag, men verkar som ingen kan.
Ska försöka få tag i Emma igen så får vi se vad som händer.
Tänkte jag skulle bjuda hit Jenny till helgen, mellan fredag-lördag eller ngt, men så kom jag på att jag & pappa ska göra om i mitt rum. Så du kanske kan komma nästa fredag så kan vi åka tsm till Emanuel på lördag? :) Om du vill såklart ^^
Ska bli kul att träffa Emanuel igen, inte träffat han sen studenten ju :o
Åh vad sugen jag blev på vårrullar! Mums vad gott det vore :)
Åhh, vi åt ju Flobythai i söndags, men jag är sugen idag igen :D
Haha, nähe, Emma är visst upptagen idag hon med. Vad ska jag då hitta på :p
Är nog meningen att jag ska vara hemma idag x)

6 kommentarer:

  1. tjo, e inte säkert ja kan nästa vecka, kommer nog inte hem förrän på söndagen. får se om ja hinner föl´ja med te emanuel,
    föresten, varför skriver du inte sms i stället för att ta de här+ och du har inte frågat mej om ja kan i veckan,:P. men men..

    SvaraRadera
  2. nää okej :p nää för jag har bara tänkt lite, jag vet inte om jag kan nästa helg heller. men kom & tänka på det & då skrev jag det. jag ville bara att du skulle veta att jag ville va med dig ngn dag, men vet inte när & så kom jag & tänka på de med emanuel bara.
    & varför jag inte frågat dig om du kan i veckan är för att det blir ju så långt för dig att åka.
    Du behöver väl inte bli sur bara för att jag tänker på dig & skriver det här..
    Du har ju inte ens berättat för mig att du skulle halkköra idag så..

    SvaraRadera
  3. okej, jo de så sant så,, okej de förstår , blev bara lite fundersam men ja e inte sur, men kan vi inte hitta på nått när vi kommer till bka till skolan, fan va mycke de e helt plötsligt de e fasen alltid så fort när den ena kan så kan inte den andra men hitta på nått på söndag kanske? skulle kunna åka och shoppa, inte för ja har några pengar men:P. om du hinner, annars kan vi ta en film kväll en dag när skoaln börjat coh så kan du sova över hos mej om du vill:). förlåt de va inte meningen att inte berätta nått blev så chokad av att de blev så snart. vem sa de till dej?

    SvaraRadera
  4. handlade de om mej i de sista inlägget? om i så fall förlåt igen,

    SvaraRadera
  5. ja herre gud, det är ingen fara. :P
    jag har inte ett öre att shoppa för, men filmkväll med lite god mat skulle inte vara helt fel :)
    du får komma hit & sova över med sen när mitt rum är klart. :)
    Nej, det sista inlägget va inte om dig, det va om träningen idag. Jävklskitsport :P
    Jag läste på emma sjöling bdb att du skulle halkköra idag :P puss

    SvaraRadera
  6. ja de kan ja göra:) mys pys och laga mat te sammans:), aa okej jobbigt::/

    SvaraRadera