måndag 9 mars 2009

I belive in women, my oh my

Kom just in, har vart ute & tvättat Rustan för han va så smutsig, men nu är han ren & fin igen :)
Dagen gick fort, jobbade mellan 8-12 lite lagom sådär ;) Men anledningen till att jag fick sluta så tidigt va att dom tyckte jag såg lite blek ut, plus att jag kände mig inte så bra. Men försökte så gott jag kunde!
Nu mår jag bättre, men är ganska trött. Ska lägga mig & kika lite på tv snart tänkte jag.
Försöka bestämma med Rebecca vilken dag vi ska träffas & fika :)
Bowlingträning med damlaget plus möte imorgon, mellan 18-20,30
Resten av veckan har jag inget mer planerat, lovat mamma att jag ska baka bullar en dag. Få se när jag orkar det..
Sen till helgen händer nog ingeting, vad jag vet. Ska väl försöka hitta på ngt iaf. Sen ska jag spela igen på söndag, får väl se hur det går.
Idag har jag även rensat lite i mitt rum, just det, jag & pappa ska tapetsera & måla om i mitt rum i helgen! Det ska bli kul!
Så det blir att åka till Ikea nån dag med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar