torsdag 26 mars 2009

are we human, or are we dancer?

Ett snabbisinlägg nu innan läggdags!
Idag slutade jag halv 12, tog 12 tåget till Skövde & mötte upp Jenny! vi gick en runda på stan, kollade mest in studentskor! Blir att kolla mer på det!
Sen åkte vi till falköping, letade reda på ett ställe att käka lunch på & det blev buffé på wokstugan, det var mycket gott!
Sen hjälpte hon mig att handla allt till filmkvällen imorrn! Sen körde jag henne till Floby.
Mer såna här dagar med henne tack! <3>
Sen åkte jag hem, la in allt i kylen & frös mina bullar. Sen blev jag så himla sugen på att klippa av håret, pratat om det ett tag nu att jag vill klippa av det, kort. Så jag drog in till stan, andra salonen jag gick till hade tid & håret bara föll av :o
Jösses vad hår det låg på golvet när han va klar! :o
shit, att jag hade så mkt hår alltså. så tunnade han ut det jättemkt, för jag har har så himla tjockt hår.
men fint blev det. dock väldigt ovant, men det vänjer man sig snart vid :)

Beställde även en ny mobil förut, denna ;


Kommer jag nog bli väldigt nöjd med hoppas jag ! :D Kommer även få nytt nr, men jag ger ut det sen, kan det inte utantill än xD

Nä nu ska jag krypa till kojs tror jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar