torsdag 19 mars 2009

I'm alright, I'm just fine and your'e a fool

Det har gått en vecka sen jag skrev sist, men jag har ingen data för tillfället, den står i ett hörn i gästrummet eftersom jag målat/tapetserat om i mitt rum i helgen & idag köpte jag ett nytt databort som jag ska bygga ihop imorrn :)
Vad har hänt sen sist då, i fredags åkte jag bort till carro & malin :)
På lördagen målade jag & pappa mitt rum, sen åkte jag bort till malin några timmar.
Kom hem vid halv 7, jocke & katta va här, kollade melodifestivalen osv. :)
I söndags tvättade jag Rustan, sen åkte jag & hämtade jenny & emma & vi umgicks lite, dom tittade även på min match, som vi vann, kul :)
Sen skulle emma hem, men det slutade efter många om & men med att hon följde med hem igen & sov över xD
I måndags efter praktiken åt jag & emma thai mat :) När jag kom hem hade pappa tapetserat klart mitt rum!
I tisdags tvättade jag rustan igen, putsade även alla rutor, torkade ur han innuti & tog på vinylglans så han blev sååå fin! :)
Sen träning på kvällen, fick spela själv, hann med 6 serier: 169, 149, 98, 112, 192 & 125
Man kan verkligen säja att det går upp&ner! Men nytt personbästa med 192 iaf, mycket kul! :D
Igår var jag faktiskt hemma hela kvällen, ganska skönt det med! :)
Idag slutade jag vid 11 & jag åkte iväg med mamma & pappa till ikea! blev lite smått & gott till mitt rum!
Kommer bli kanon när allt är klart! :)
Sen spelade pappa match i kvänum kl 19 så jag hängde med & tittade :)
Nu ska jag gå & lägga mig, kika lite nya M.A.S.H avsnitt kanske :) Tänk att imorrn är det redan sista dan på denna 5 veckor långa praktik :o
Helt sjukt vad fort de gått!
Ska va med carro imorrn kväll tror jag. Sen ska jag nog till Dalum på fest på lördag, om det inte blir Frölunda-HV71
Det återstår att se!
Just nu längtar jag till Tunisien, Jag & Emma oktober 2009! ;D

Tack så himla mycket för den "uppmuntrande" kommentaren. Sluta vara så bitter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar