onsdag 4 mars 2009

I could walk a 1000 miles to be with you

vaknar halv 10 av att pappa hamrar & spelar H.E.A.T på högsta volym. Det går ju inte att sova i det här huset när pappa är igång :P

Igår va jag som sagt inne på bowlingen, & på lördag ska jag följa med några från laget & spela i Hjo, det ska bli jätteroligt! :)
Träffade även Tobias där inne, han spelar ju i BK Oden, & han tyckte absolut jag skulle gå med i damlaget. haha :)
Men jag har nog bestämt mig för att gå med, har ju velat det jättelänge så :)
Plus att man inte behöver snitta 250 eller ngt för att passa in, det är ju bra det xD

Imorrn ska jag gå till praktiken, har inte vart där på en & en halv vecka nu, & så börjar jag 5,30, jösses x)
äh, det kommer gå bra, blir ju bara 2 dagar.
idag känner jag mig ganska pigg, fast det brukar jag göra innan jag gjort ngt iof xD
men jag hoppas jag klarar av att göra saker, orkar inte vara hemma längre. det har jag tröttnat på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar