onsdag 25 mars 2009

I wanna make a wich appon a star

Jag vet att jag är kass på att skriva, men jag orkar aldrig. Finns ingen lust till att skiva liksom, plus att jag inte har något vettigt att skriva heller så.. x)
Sitter här med svenska-nationella-häftet framför mig & har sagt till mig själv att jag SKA läsa ut den idag :P
Funderar även på en liten promenix sen när jag skrivit klart detta, vore gött :)
Finns inte så mycket mer att berätta, i Fredags var jag hos Carro & vi tjötade skit, kikade på så ska det låta & åt chips :)
Sen på lördagskvällen kvart i 8 bestämmde jag mig för att hänga med Emma & Pattiz till Vatra, så blev nyktert & körde till Skövde :) Trevligt :)
I söndags kom Jenny hit & vi tjötade, kollade vår bowlingmatch & åt Flobythai :) Myyys! <3>Så jättemycket mer har inte hänt, va på IKEA i torsdags & i fredags blev mitt rum helt klart! Jättefint blev det, tycker jag iaf ;)

På fredag har jag bjudit in klassen till mitt lilla hus i Floby på filmkväll med lite god mat & sådär :)
Rebecca, Johanna, Johanna & Jennifer, ni får också jättegärna komma om ni vill! :)

Nä nu ska jag pallra mig ut & gå den där promenaden annars kommer jag bara att skita i det :P
- 5kg på 2månader & 22 dagar, ganska bra ändå bara genom att sluta äta godis! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar