tisdag 15 juni 2010

Don't stop the music

Idag kommer Zumba :)

Jag har tråkigt idag. Igår va jag på vårdcentralen & kollade upp mina prickar/blåsor i händerna igen, va ju där i Mars & då sa dom att de va virus & att dom snart skulle försvinna. Men det har dom ju inte gjort än, men de sa samma sak igen att dom tror att det är virus & att dom säkert försvinner snart..

Aja, idag är de fint väder iaf, det är gött!
Annars sitter jag här & äter babyplommontomater & lyssnar på musik. Har räknat lite matte idag med men jag ser ingen mening i det längre, för jag har ångrat mig & vill inte läsa matte c längre :P

Nää vi får sluta 3 idag för att vi inte tog nån rast förut, så bara 20 minuter kvar, de ska jag väl kunna fördriva :)
Imorrn blir det Bodypump på Atlantica. Yeah right att jag ska va med på det, pyttsan!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar