torsdag 3 juni 2010

You're dangerous, i'm lovin it

Höhö nu ska jag faktiskt börja med matten, har verkligen inget annat att göra. Ioförsig har det inte hindrat mig förr, brukar kunna hitta på annat att sysselsätta mig med ändå, men nu ska jag ta & göra lite matte för jag orkar inte göra nåt annat :P

Igår va jag & mamma ute & gled med nya bilen, så då tog vi en sväng in till stan & jag köpte shortsen, är jättenöjd!
Imorrn är de studenten här i stan, så då blir det att sluta lite tidigare & ställa mig på torget. Lilla Sandra tar ju studenten så har köpt en haj till henne som jag ska hänga runt halsen ^^

Igår va de också 2 år sen farfar dog, tänk att det redan är 2 år sen? Va iaf där med jan, jeanette, joel, tom & mamma & satte en buktett blommor på graven :) Blev lite fika hos familjen Andersson/Beijbom/Molving också!

Sen gjorde jag inte så mycket mer, började läsa i en bok jag lånade av Carro, hela den bokserien är ju sååå bra!

Nej matte va de ja! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar