fredag 4 juni 2010

Stereo Love

Igår städade jag mamma & Tommy poolen hemma & när vi va klara va jag så sugen på att bada så jag & brorsan hoppade i :) va lite kyligt i början men sen va de riktigt gött! tror vår termometer är trasig, för enligt den skulle de va 21grader i vattnet, men det tror jag inte på! men de va nog run 17 iaf :)

Idag blir de Arcus fram till Lunch sen är vi lediga, för endel (även jag) ska gå på studenten så alla fick sluta tidigt :) Jag stannar kvar här & käkar lunch, sen blir de lagom att gå ut till torget & gratta Sandra :)
Jag har ett par pumps på mig idag! Lite skavsår får jag, men man får så snygga ben i lite klack & jag har inga strumpbyxor på mig idag, har klänning, så benen blir snygga :D haha

Igår planerade jag Jenny & Becca lite inför midsommar, de kommer nog bli awesome!

Nää nu är rasten slut, dags att räkna lite mer matte & lyssna på to catch a predator :)
Hörs! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar