lördag 19 juni 2010

& han kysser som en karl ska

Jaha nu va de nån dag sen man skrev igen, har glömt :o
Har iofs inte så jättemycket att berätta heller men. Igår blev det såklart uno med Sanja & Chrisitan, Marianne va med en stund också :) Sen fick vi sluta 12, gick med Sanja på stan en sväng & jag köpte en tunika, älskar den! Har den på mig idag :)
Sen på kvällen tog jag & brorsan ett strög i glidarbilen, köpte jordgubbar & hälsade på både familjen JJJ & farmor! Sen åskade de ju så det blev lite uno spelande med familjen :)

Idag har jag duschat sen drog jag med mig Jenny in till stan, va på Axel&Ebba & köpte en ny Bh, sen va vi på systemet, så nu kan jag festa!
Om en timme är de grillning hos Sven som gäller, & förhoppningsvis blir de fest ikväll!

Nää nu orkar jag inte skriva mer, ska snacka med Sanja nu & bestämma vad som blir kväll.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar