onsdag 9 juni 2010

Hejhoppgummisnopp

Idag har vi vart på studiebesök på Dina Försökringar på förmiddagen, vi skulle va där kl 10 så de va sovmorgon idag & de va riktigt skönt :)
Nu sitter jag här på Arcus igen, men eftersom vi började jobba redan innan lunchrasten va slut så får vi sluta en halvtimme tidigare idag, gött!
Så när jag slutat ska jag ner till Jenny en sväng & hälsa på :) Hon har en present till mig ^^ hihi

Igår hände inte så mycket, på Arcus räknade jag faktiskt rätt mycket matte & sökte 2 jobb.
I måndags va jag hos Carro & bytte ut mina böcker som jag läst ut mot 2 nya :) Igår läste jag över halva första boken ^^

Nää nu ska jag fixa mitt CV sen ska jag räkna matte :)
Puss

2 kommentarer:

  1. wiee:D saknar dej massa:)<3<3 har en grej att berätta me;)
    pusssssssss<3<3<3

    SvaraRadera
  2. hihi :) jaa jag saknar dig med! <33
    pusss <3<333

    SvaraRadera