söndag 13 juni 2010

Jajamen, titta va jag hitta på scenen

Det är söndagkväll & jag är rätt nöjd med livet just nu. Lite surt är det att jag inte kan hänga med till Kroatien längre, men huset kommer ju stå kvar & jag kan åka med nån annan gång, om Sanja & jag fortfarande är vänner förståss ;)
Men jag ska vara hemma i sommar & ha de bra, jag fick extrajobbet som barvakt & börjar på torsdag. Det är skönt att det är ett vitt jobb också, inget krågel med Arcus & så, gött de.
Ska även va kattvakt 2 veckor i sommar åt en 3årig honkatt som heter Zumba. Hon kommer hit på tisdag för att kolla lite hur hon går ihop med våra katter, inte så bra om det inte funkar & dom har åkt iväg på semester vad ska man göra då liksom? Men de kommer säkert gå bra skulle jag tro :)

Så ja, lite extra pengar blir det & de känns skönt, det skulle såklart inte sitta fel med ett "riktigt" heltidsjobb heller, men vafasen får va gla att jag fått nåt nu iaf :)

Annars är de lungt, i fredags va jag bara hemma & igår va jag hos Sanja & kollade film, vi såg date Night & den va rätt bra! sen strögade vi lite, sen åkte jag & hämtade brorsan hos svampen sen åkte vi hem & jag somnade nästan direkt.
Imorrn blir de Arcus som vanligt, sen drar jag & Sanja till Skövde en sväng, jag ska köpa mig ett par gummistövlar (familjen jag ska va barnvakt hos bor på en gård, så ja jag behöver ett par!) & S ska köpa bikini. Det är det vi behöver iaf, förhoppningsvis kan man hitta nåt mer :)

På onsdag ska vi på ett Bodypumppass med Arcus, jesus hur ska det gå, jag som inte har nån kondition?! Aja, får väl göra som Ann & Mariann, stå i bakgrunden & heja på :)
fredag har jag & S bestämmt oss för att vi SKA festa, vi ahr sagt de i flera veckor nu att vi måste festa, men det blir ju aldrig av, men nu ska det de! Om nån vill med är det bara att hänga på, jajajmen!
Lördag ska jag på grillning hos grannen Sven, blir nog trevligt :)

Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, blev ett långt inlägg här!
Vi hörs :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar