måndag 28 juni 2010

I wanna be your joy toy

Visst är det härligt med lite värme? Nu fattas det bara lite semester också, bara en vecka kvar sen blir det inget mer Arcus på 3 veckor! Ska ju fortfarande jobba, men det är ju bara 2 dar i veckan så :D
I lördags när jag vaknat, käkat frukost & cyklat en sväng så åkte vi ut till farmor, sen knallade jag ner till Jenny & hämtade hem min bil som jag råkade glömma där i fredags ;)
Fika hos farmor, sen åkte jag & hämtade Jenny så åkte vi in till stan & käkade pizza, sen köpte vi med oss varsinn Ben&Jerry så låg vi i varsinn fotölj resten av kvällen, de va så skönt!

Igår hittade jag en cykel på blocket, så jag mamma & pappa åkte till Tidaholm & cykeln fick följa med mig hem, så nu har jag äntligen en egen cykel, så skönt :D
Sen blev det massa solning & bad, grannbarnen kom & vi lekte med dom i poolen :) Sen blev de lite jordgubbstårta :)
Carro smsade & undrade om jag ville komma bort, så jag tog cykeln & åkte bort. Vi spelade badminton & de va så kul! :D
Sen fick vi för oss att vi ville grilla, så vi tog med oss Jenny & Malin hem till mig & grillade, sen badade vi igen & de va jättevarmt & skönt på kvällen :D Sen satt vi ute & bara tjötade, tack för en trevlig kväll, de får vi göra om snart! <3

Idag sitter jag här på Arcus, det är Anns sista dag så vi ska få tårta sen :) Hoppas vädret håller i sig så jag kan sola lite när jag kommer hem. Imorrn blir de jobb igen.
Nä nu ska jag "jobba" lite här ;) Vi hörs! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar