tisdag 1 juni 2010

I see you all over the place

Ååh idag har jag absolut inget att göra, har skickat ett mail till Af men det är det enda.
Kollar på Dateline NBC, to catch a predator, är rätt intressant. Emallanåt lyssnar jag på lite musik, kollar facebook, min mail & lite sånt. Seriöst jag har verkligen inget att göra.

Måste köpa ett par nya shorts så har kollat på massa sidor men hittar inga som jag vill ha. Är ganska kräsen, dom får inte vara för korta, men dom får inte gå nedanför knät. Haha jobbigt läge.. Provade ett par inne på Lindex förut som var helt okej, får ta & kolla på dom igen. Ska in på kapahl & kolla först & se om dom har några.

Nää om 5min är de fikarast, jag är sugen på nåt men har inget att äta :P

Igår gjorde jag negerbollar hemma & dom blev skitgoda :D mums ^^
Idag är det fint väder ute, så om det fortfarande är det när jag kommer hem sen ska jag sätta mig i solen en stund & läsa eller lyssna på musik :) Ska handla sen när jag åker hem, då ska jag nog köpa vindruvor eller nåt sånt gott :)

Nej nu orkar jag inte mer, vet inte vad jag ska skriva heller :P Ha de bra, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar