onsdag 2 juni 2010

Glassigt

På förmiddagen var vi på studiebesök på räddningsverket, fick reda på de mesta man behövde veta om man vill bli brandman & så fick vi gå runt på brandstationen & så berättade han om alla olika bilar dom hade. De va rätt så kul & tiden gick fort.

Sen hade vi 2 timmars lunch, så jag & Sanja gick & käkade sen tittade vi i affärer, hittade de perfekta shortsen! De va precis den längden jag vill ha & dom va jättesöta, mossgröna :)
Får tänka lite om jag behöver dom, eller om jag ska köpa ett par capribyxor istället, för det har jag inga som passar längre :P

Det är skööönt väder ute idag! Hoppas det är fint sen när jag kommer hem för då blir det en bok i solen :)
Blev ju aldrig av igår för jag drog med Carro, Andy & Malin ut till säm & grillade! Sen åkte vi hem till Carro & spelade Kubb! Trevligt :)

Nää nu ska jag nog faktiskt räkan lite matte, tro det eller ej ;) Snart är de ju rast :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar