onsdag 16 juni 2010

I fell in love with the pizza girl

Jag hatar att dela cykel med pappa! Nu när han har den till jobbet så kan ju inte jag ut & cykla, jag måste verkligen spara ihop pengar till en egen. Så har ju han en herrcykel så det är ju inte så kul för mig att cykla på den :P
Vi har nog nån minicykel kvar tror jag, men det finns ju inga växlar på dom så dom vill jag inte ha!
Är sugen på glass så tänkte att jag skulle cyklat ner till floby & köpt, men aa nu går de ju inte. Alternativen är : Att ta bilen, eller strunta i glass. Får väl se hur det blir..

Imorrn ska jag jobba för första gången hos familjen Landström mellan 12-17, kommer nog bli kul!

Nä nu ska jag gå ner till mamma & prova ett par shorts, har klippt av ett par gamla byxor & det kan hända att jag måste sy en söm i kanten, ska kolla de nu.
Vi hörs säkert på Arcus imorrn om jag, Sanja & Christian inte är allt för upptagna med att spela Uno! Vi kom på att man kunde spela deet mot varandra på Facebook idag, så vi satt säkert 2 timmar innan vi gick till Atlantica & bara spelade ! Skit kul vare :)

Bodupumppasset va jättejobbigt, min rumpa somnade när jag satt på golvet & kollade på ;)

Nä måste dra mig nu! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar