måndag 7 juni 2010

potensialexponenter

Eftersom det har vart så fint väder i helgen har jag inte vart vid datorn så mycket.
I lördags va farmor, Anita & Einar är på 11kaffe, sen åkte vi till Mariestad & gick på Karlssons lite, fick tag i en bikiniöverdel & ett par capribyxor :) Sen åkte vi ut till sommargården (?) & spelade minigolf & käkade glass :)
Sen på kvällen va jag fyllechaffis åt grannarna som var ute på Puben :)

Igår åket jag & Jenny upp till Panka & stekte lite, men vi pallade inte att sitta i solen så jättelänge, så vi åkte & köpte glass, sen åkte vi hem. Då va de lite molnigare så jag kunde ligga vid poolen & läsa lite utan att dö :)
Sen grillade vi på kvällen, de va mums :)

Nu blir de Arcus hela veckan, på lördag har jag för mig att jag skulle göra nåt, men minns inte va de va :P
Nää nu har jag inget mer att skriva, mer än att jag är hungrig & deet är 35min kvar till lunch, hur ska jag klara mig? :O
haha, ha de bra, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar