lördag 21 april 2012

Bli en bättre bloggare

Mina kära vänner, jag borde gå & lägga mig men jag är så mätt så jag orkar inte resa mig!
Käkat massa gott nu ikväll :)
Förut tittade jag & älsklingen på Rasten filmen, hihi myys :)

Katterna har vart ute halva dagen idag så dom ligger här bägge 2 & är stentrötta :)
Har även jag vart ganska produktiv denna dag. Jag har tvättat, vikt tvätten & lagt in i garderoberna. Planterat om lite blommor & vattnat alla. Vart & handlat. Bakat kladdkaka. Fikat med Jenny. Diskat mina nya tupperwaregrejer. Käkat tacos. Myst i solen & tittat på när katterna lekt i trädgården.

Nä men ursäkta de otroligt tråkiga inläggen, har väl inte riktigt kommit in i bloggandet riktigt än. Jag ska skärpa mig & göra lite roligare :) Ni får gärna berätta om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller så :)

Men nu ska jag ta mig i kragen & gå & lägga mig, hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar