måndag 30 april 2012

Glad Valborg gott folk!

Idag var det meningen att vi skulle åka till Ikea, men jag kände igår när jag bowlade att jag inte orkade.
Vi vann matchen igår btw, så vi vann div. 13! Wiho :D
Dock är finalen samma dag som Wicys bröllop :´/
Så jag kommer att få spela kl 10 eller 11.15, så får vi hoppas att vi inte går vidare, så jag hinner gå på bröllopet!
Så typiskt att det skulle vara på samma dag eller!

Jaha, vad ska man hitta på idag då?
Så fort jag fått nr till en tatuerare från Johanna så ska jag ringa till han & hoppas att han har tid snart :)
Imorrn ska Rickard jobba, så då ska jag & Jenny hitta på nåt :) Blir väl en liten shoppingrunda skulle väl jag tro :) Jag tänkte köpa hårmascara & praova nån dag :)

Usch jag är redan rastlös. Det är ju riktigt fint väder ute, kanske skulle göra nåt ute idag, men vad?
Åååh, jag hatar att va rastlös :P Ska gå upp & väcka Rickard & fråga han vad man kan hitta på idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar