fredag 27 april 2012

Mitt lilla hjärta

Nu har jag beställt från LR & betalt alla räkningar, så nu är de gjort :)
Lönen rullar in så fint varje månad, men rullar ut lika fort igen, haha :)

Pepsi hade smitit ut igårkväll eller inatt, så när Rickar kom hem imorses så hittade han honom inte. Han va riktigt orolig, men gick tillslut & la sig.
När jag gick upp så gick jag ut på altanen & ropade på honom, då hörde jag jamande under altanen.
Så gick fram till kanten & ropade igen, tillslut kom han fram & följde med in. Min lilla goding, vart ute helt ensam hela natten <3

Anledningen till att Pepsi smitit ut var att Rickard glömde stänga ett fönster i källaren ordentligt efter att vi räddat en fågel igår.
När jag kom upp igår & går ner i källaren hör jag ett krafsande i ett rör. Jag tror att det är en mus & vågar inte titta. Så ber Rickard kolla de när han vaknar för att se om han sitter fast. Så han skruvar av locket på röret & ut kommer en stor jäkla skata! Stackarn hade fastnat där inne. Så då öppnar Rickard fönstret för att släppa ut den.

Haha, de händer grejer här ute i Göteve ;)

Idag tänkte jag äta nyponsoppa & glass till lunch :) Ska ta & väcka Rickard vid 12 med, han ska iväg & bowla kl 15, så han behöver gå upp då ;)

Nä nu ska jag ta & ringa hem till mamma :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar