lördag 7 april 2012

Påsk I Hunnebostrand!

Hej på er :)

Vi har fortfarande inget internet hemma i Göteve, beräknas komma på Torsdag.
Det har ju hänt endel sen jag skrev sist, men nu är jag & Rickard nere hos mormor & morfar & firar påsk! Så jag tog med datorn & snor lite av morfars internet, så bra så :)

Vi har de bra & vilar upp oss, käkar massa & dricker öl.
Vi åker hem på måndag igen :)

Förra helgen var vi med Jenny & Mats på Kielkryssning, vilket va otroligt härligt! Blev lite öl & sprit handlat :)

Käkar antibiotika för tillfället så känner mig faktiskt lite matt, så blir inte så mycket drickande för min del, haha :)
Men annars är allt fint! Katterna har vart ute ett par gånger & dom tyckte de va himla roligt!
Skönt att åka hemifrån imorse där de va massa snö & här inte en millimeter ens!

Nä men vi hörs väl snart igen, lovar att komma igång med bloggen & berätta massa så fort som vi fått bredbandet inkopplat hemma!

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar