söndag 29 april 2012

Midsommarplaner

Jag kom & tänka på midsommar häromdagen. Vad händer då eller? Jag fick sån himla lust med att hyra en stuga på kusten, ta med lite vänner, grillen & nån låda öl & bara ha de gött i nåra dar!
Jag & Jenny var på en camping för nåt år sen i Hunnebostrand. Den är hyffsat liten, mysig & väldigt lugn. Ligger ute på en udde & där finns inte så mycket annat än campingen & havet. Där har jag hittat stugor som finns lediga på midsommar.
Så är det nån som är intresserad av att hänga med? :) Delar vi stuga så blir det ju billigare, finns en riktigt fin 7 bäddars som tom har egen dusch så man slipper duscha i servicebyggnaden. Jag kan ju tycka att det är lite det som är charmen med campingar. Men ja, möjligheten finns ju som sagt :)
Jag & Rickard är ganska bestämmda på att dra, så även fast ingen hänger med så kommer vi nog åka ändå. Fast det kommer såklart inte att bli lika roligt. Känns lite tråkigt att åka själva faktiskt, våran midsommar förra året va ingen hit (tror jag eftersom jag har ingen aning alls om vad vi gjorde eller var, så antar att den inte va kul?) så skulle gärna vilja ha en hyffsat bra midsommar iår :)

För er som inte riktigt har koll på vart det ligger så är det inte alls långt ifrån Smögen & Kungshamn :)






Detta var lite bilder från min & Jennys semester där 2009 :)

2 kommentarer: