fredag 27 april 2012

Klänningen passade!

Idag kom klänningen jag beställde till Wicys bröllop :)
Har skickat tillbaka den en gång då den va för stor, fick den nu i en mindre storlek & nu satt den bra.
Så då va de klart iallafall, nu behöver jag bara ett par skor, men jag tror att jag tar ett par som jag har. Eller ja, hittar jag några nya så kommer jag väl inte att kunna låta bli att köpa ;)
Men de blir nog mina svarta klackar :) Hade gärna velat ha de bruna klckarna, men jag kan inte gå så mycket i dom utan att få ont i fötterna, & jag har ju ingen aning om hur mycket vi behöver gå. Så jag tror nog inte jag vågar ta dom, haha :)

Usch det behöver verkligen städas här! Så får väl ta & göra de på tisdag kanske, då skulle Rickard jobba lite övertid, så då kan jag ju passa på :)
På måndag har jag bestämmt att om jag mår bra ska vi åka till IKEA, de ska bli riktigt roligt! :)

Pappa har tagit hem lite pallkragar till mig, så jag får 2 st lådor. Så imorrn blir det väl att åka in & köpa massa jord & fixa dom. Även köpa frön så jag kan sätta lite grönsaker, ska bli kul att få så lite själv :)

Har dock lust att måla dom rosa innan jag sätter ut dom, men det hinner jag inte för jag har ingen färg & dom behöver ju komma upp imorrn. Jag kan ju alltid måla dom efteråt :)

Nä nu ska jag skriva en lista på vad jag behöver köpa på Ikea. Om nån vill hänga med eller om nån behöver nåt, så säg bara till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar