söndag 8 april 2012

trötter tjej

Jag är såååå trött!
Ögonen svider, jag gäspar & känner mig väldigt slö.
Tror inte att jag stannar uppe särskilt länge idag. Blir att lägga mig med datorn & fortsätta att kolla på Happy Feet 2 sen :)

Vi åt nyss kvällsmat & innan det spelade vi lite Uno :)

Jag har aldrig vart särskilt förtjust i påskgodis, men Drageeägg med choklad i, dom skulle jag kunna döda för just nu! Jag  har inte vart särskilt godissugen på länge, men när jag såg de äggen stå på bordet igår sög det i godistarmen!
MEN, jag känner att varför förstöra för mig själv? Jag har inte ätit godis sen nyår & om jag nu bara skulle ta ett sånt ägg, så skulle jag bli så himla besviken & arg på mig själv.
Jag gjorde samma sak förra året, jag hade inte ätit godis på 6 månader, kan ni fatta? Sen blev jag lite sugen & tog några gelehallon. Sen köpte jag mig en liten godispåse, sen va de kört. Men fyfasen vad besviken jag blev på mig själv sen!

Så för att spara på besvikelsen & ilskan, så ska jag inte äta nåra av de där äggen. Punkt.

Nu ska jag ta min antibiotika tablett & kanske va lite social en liten stund innan jag ska gå & lägga mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar