söndag 8 april 2012

The Hunger Games

Åt världens godaste efterrätt nyss! Varma päronhalvor med after eight på! Åh vad jag älskar det, med glass till såklart! :)

Förut va vi ute & åkte en sväng, åkte Bovall - Hunnebo - Smögen - Kungshamn - Tossene - Mormor.
De va kul att komma ut en sväng :)

Så det händer väl inte så väldans mycket mer idag skulle jag tro.

Häromdagen skulle vi beställa vår s60, men så va de stopp med beställningar för tillfället. Bara s40 & V70 som gick att beställa. Nu läste jag på nätet att de va pga att dom håller på att byta modellår. Så om 2 veckor kan vi nog beställa den & så får vi en 2013 års modell istället för 2012 :)
Jag längtar så efter min S60, vill ha den nuuu! :)


I torsdags så var jag & Rickard & kollade på hungerspelen! Grymt bra tyckte jag!
Rickard hade så höga förväntningar så han tyckte den va sådär, men jag älskade den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar