fredag 20 april 2012

Helgen!

Hej på er!
Nu var de äntligen helg, eller ja igår kväll :) Äntligen en helg helg att bara slappa på, ingen övertid! :)
Idag ska jag & Rickard uträtta massa ärenden, har en hel lista med grejer som ska göras :o
Sen vid 15 tiden ska jag in till Malin för att få mina ögonbryn fixade! :)
Efter det så blir det att göra sig iordning & åka & hämta lite folk (pappa, chefen bla) så ska vi in på förfest innan bowling med jobbet!
Hoppas bara att jag kan spela med min tumme, låter skyddet vara av men kommer att ha med det ifall.  Men hoppashoppas, vore tråkigt att bara titta på hela kvällen!

Imorrn blir det rätt lungt, Veronica kommer med Tupperwaregrejerna som folket beställde förra veckan :)
Söndag blir det kalas för Ida som fyllde 17 i onsdags :) Sen match & ja hoppas på att tummen klarar detta nu! Fick ju stå över i söndags så :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar