tisdag 24 april 2012

sjukling?

Nyser, har ont i halsen, är snuvig, är varm osv. Mår inte helt hundra.
Så jag har precis ätit massa glass, hihi :) Men nu har jag ont i halsen igen så ska ta mina halstabletter & gå & lägga mig!

Men fick gjort de vi skulle idag iaf. Först hämtade jag Jenny & vi åkte till Skövde & köpte en klänning till henne som hon ska ha på Wicys bröllop :) Jag fick köpt mig en jättesöt topp :)
Så kom Becca & Klahr, så åkte dom med oss till Sanna där vi fikade & tjötade :) Så fick vi bestämmt de vi skulle! Var mys att träffa alla igen :)
Så körde jag hem Jenny, handlade lite tycker-synd-om-mig-själv saker: Fryst pizza, glass, chokladsås & halstabletter! Haha, nä men nu ska jag ta & pallra mig till sängen!

Hoppas att ni mår bra :)


Bjuder på denna Egobild från 2008 :)

3 kommentarer:

  1. Förr kanske, men det har gått över :)
    Nu är det du som är! <3

    SvaraRadera
  2. Nej, du är och kommer alltid vara en sötnos!

    Puss på dig <3

    SvaraRadera