måndag 23 april 2012

näst sista måndagen i April

Det kan vara så är måndagen är den tråkigaste dagen att gå till jobbet. Särskilt när man måste gå upp kl 5..
Det var motigt imorse, jag va genomsvett & mådde illa. Pallrar mig iväg till jobbet, hamnar i packen. Svettas ännu mer & får huvudvärk. Trots detta har dagen gått superfort, helt plötsligt var klockan 12 & då va de ju bara 2 timmar till slutedags!

Nu är jag hemma hos mina gnälliga katter, dom vill bara gå ut, de små :)
Ska överlägga lite med herrn i huset, om vi behöver åka & handla idag eller inte. Men jag tror inte vi behöver de, så kan vi släppa ut dom :)
Vill inte släppa ut dom om vi ska åka iväg, för de kommer ju inte när vi ropar, utan de kommer när de passa dom! & jag vill inte lämna dom ensamma ute än heller :P

Jag kommer att lägga en beställning från LR i helgen, så om det är nån som vill ha nåt så säg till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar