tisdag 8 februari 2011

10dagars fakta om mig

Snodde den här från Sannas blogg, tänkte det kunde va kul, saknar mina 30 sanningar lite!
Behövs nåt som livar upp för ibland skriver jag bara massa strunt & tråkigheter!
Kan va endel som är hyffsat samma, men ska försöka komma på nya grejer ;D

Dag 1 - tio fakta om mig själv

Dag 2 - nio saker jag gör varje dag
Dag 3 - åtta saker som irreterar mig
Dag 4 - sju rädslor
Dag 5 - sex sånger jag tycker om
Dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7 - fyra minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 -två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10 - en person jag litar på

Lägger in detta under samma etikett som mina 30 sanningar så ni lätt kan klicka er dit & så slipper jag lägga till en ny etikett eller så :)

Vägde mig idag för första gången iår! 3kg hade försvunnit iaf, inget som jag har känt men de kändes gött att se att de går åt rätt håll igen iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar