onsdag 16 februari 2011

Take me for a night ride

Hej alla barn nu blir de barnprogram!
Jobbet gick assegt idag då de typ inte fanns nåt att göra & ingen att spionera på!
Efter jobbet va jag nere på vårdcentralen & lämnade blodprov. Va ju hos doktorn igår men då va de för sent att lämna blod så fick gå ner idag & göra det istället.
Sen hämtade jag upp Malin så åkte vi in till stan & simmade! 50 längder blev de 6 de är vi stolta över ;) De kändes dock i benen när vi gick upp!
Nu ska jag gå ner & käka lite mat sen ska jag lägga mig i sängen & titta på nån fillm!
Imorrn blir det nog fika med finaste syssling tror jag!
Fredag simning med Jenyy & sen mys hos Wicy!
På lördag ska jag jobba övertid 6-18, behöver tjäna lite extra pengar så jag kan köpa de köksbord + stolar jag vill ha! Ska även införskaffa ny dvd med hemmabio & en liten plattv med inbygd dvd!
Haha ohnej, jag längtar inte alls efter att flytta hemifrån ;D
Söndag är det bowling som vanligt igen!


Jag saknar INTE mitt mörka korta hår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar