torsdag 17 februari 2011

Det finns inget med dig som är underbart

Träningen gick kanon :D
Kikat lite på hemmabio & det lutar åt den Philips som jag visade igår, finns på Expert i Falköping så är så sugen på att åka & köpa! De kostade 1280kr typ, inte alls farligt :) Snyggt va de med! Svart & inte såna där stora fula högtalare, precis som jag vill ha! Så jaa vi får väl se om jag kommer iväg till Expert snart, då blir det ett sånt! :)
Vi käkade wokstugan till middag idag, jag & pappa köpte nudlar med kyckling & mamma friterad kyckling. När vi kommer hem & är vrålhungriga så va det inget jävla ris med! Ååh vad besviken mamma blev & pappa blev så sur att han knappt åt nånting. Lagom roligt när de va jag som bjöd & allt. Det är andra gånger vi beställer därifrån, förra gången tog de 40min innan vi fick maten! Så därifrån kommer vi nog inte beställa mer.
Men när man äter där brukar de inte ta sån tid & då är det väldigt gott!
Jaja så är det.

Nääääää nu ska jag nog göra mig iordning lite te & mysa ner i sängen med bröllop & jäkelskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar