onsdag 2 februari 2011

Sex is always the answer it's never a question cuz the answer is yes

Hade tid hos doktorn kl 11, vaknar upp kvart över 11 & tänker, jävla skit! Så va bara att ringa, ursäkta sig & ta en ny tid. Fick en om 2 veckor, yay -.-
Jaja somnade gott om & sov till 4 :)
Sen hämta Jenny, in & käka lite innan vi drog till Wicy på produktparty! Köpte nytt shampoo & balsam, även foundation & puder, hoppas färgerna stämmer nu bara :)


Boran rullar nu igen & jag blir gladare & gladare över den för varje gång jag sätter mig i den! :D
Mihi!

Nu ska jag se om jag kan knåpa ihop nån inbjudning till min 20årsfest!

6 kommentarer:

  1. rikigt het bild alltså;) de va mcyket trevligt i går:)

    SvaraRadera
  2. haha eller hur, undrar vem som är fullast där egentligen? ;) haha :D
    aa de va de :)<333

    SvaraRadera
  3. hahah jag körde så mej akn de inte vara nått fel på;)<3

    SvaraRadera
  4. haha jag vet ;) haha fyfan va jag va dragen dör, så jävla gött ;D <33

    SvaraRadera
  5. haha de va du verkligen;) de va då du träffade han va;) hahah puss<333

    SvaraRadera
  6. Daniel ja, han som va en jävlen på att hångla ;9 haha fyfan ;D <33

    SvaraRadera