fredag 4 februari 2011

Heaven's on fire

Hej mina vänner!
Här sitter jag & lyssnar på musik & målar naglarna!
Inatt hände nåt obehagligt på jobbet. Jag åkte ner i tunneln, va på väg ut till södra, precis svängt i första kurvan, de säjer PANG & jag får vänstra sidorutan rätt över armen! Fyhelvete vad rädd jag blev! Jag skrek & stampade på bromsen. Andades lite sen ringde jag till Mu. Hade bara tshirt på mig så fick ju allt splitter över hela armen. Som tur va klarade jag mig med bara några små skärsår. Hade dock ont i armen ett bra tag.
Usch vad hemst det var! Tur att de gick så bra som de gjorde ändå!

Pratade med en snygg kille på jobbet inatt, pappa kom på vad han hette så nu vet jag det, mums, får prata med han några fler gånger ;)

Nää nu ska jag göra klart mina naglar, vi ska iväg & handla snart & sen bowlingträning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar