söndag 13 februari 2011

This is my life my friend

Har haft en mycket trevlig dag! Började med shopping med Jenny! <3
Nya jeansleggings, bh & en tröja blev det! Även köpt present till Mirre & så käkade vi wokstugan till lunch vilket va massa gott! Sen en sväng till systemet! Tack för en trevlig runda ;)<3


Sen hem & byta om, iväg till kvänum med familjen, familjen beijbom plus Tobias & Tom!
Bowling stog på schemat & jag hade mitt nya handledsstöd vilket resulterade i en första serie på hela 77 poäng! Haha fyfan va dåligt! Men in på halva andra serien började jag fatta vart banan va & sen gick de helt okej :) Behöver massa träning med det här stödet kan jag säga!
Haha Tobias hade köpt nya väskor & han bara, ah ska sälja min 3klotsväska nu, billigt så jag blir av med den. Jag har pratat om att köpa ett klot till så jag säjer, jag kan köpa de!
Haha så nu äger jag en 3klotsväska! Men har bara 2 klot så bäst att köpa ett till nu ;) Sålde min 2klots till Jocke för han ska köpa ett till så de löste ju sig :D
Sen åkte vi hem till familjen Beijbom i Kleva & käkade tacos & de va massa gott! Sen in till stan en sväng & kollade Sandra & Tobias lägenhet, himla fin!
Sen några öl & melodifestivalen, första gången jag ser de på 2 år :o haha!
Mycket mysig dag & kväll!

Ika, Tobias & Sandra, så fina så ;)

Nu när jag kom hem käkade jag ben&jerrys & drack vaniljcola, mumma!
Nu ska jag slänga mig i sängen & kolla nån film strax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar