fredag 11 februari 2011

what do you got if you ain't got love?

Idag somnade jag om 2 gånger & vaknade av att telefonen ringde strax innan 12, va helt död när jag svarade & jocke undra nog va fan jag höll på med xD haha
Sen käkade jag räkmacka & de va mums!
Åkte sen & hämtade Jenny så simmade vi, duktigt! Jag köpte årskort så nu jäklar kan jag simma ;)


Snyggt verkligen! Trodde inte dom skulle ta kort på mig xD


Sen käkade vi faktiskt donken, haha! Hem till Jenny & fixade oss, sen in till Ida på fest, va trevligt :)
Dock fattar jag inte hur jag kunde va trött som sovit hela dan? xD
Aja, nu ska jag iaf krypa ner i sängen & titta på bröstsim & gubbsjuka, va längesen! :D
Imorrn blir de nog en sväng på stan med Jenny sen iväg till Kvänum med familjen & fam Beijbom! Om de nu finns nån plats till mig, de får vi se imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar