söndag 20 februari 2011

I'm your biggest fan

Här har jag inte skrivit på nåra dar ser jag :p
Men i fredags slutade jag jobbet 3, sen åkte jag in & fikade med min fina syssling Johanna på kaffekoppen! Aldrig ätit en torrare bulle, usch! :s
Sen simmade jag 40 längder med Malin ;)
Efter det åkte jag & Jenny till Wicy & Patrik, käkade hemmagjord pizza & hade de trevligt!

Igår jobbade jag 6-18 & de va fan länge :o Meeen en snygg kille som jag mer än gärna stöter ihop med då & då jobbade också, så jag hade ju nån att spana på hela dagen ;)
Så de gick bra, kändes gött efteråt att ha jobbat lite :)
Sen på kvällen va jag & brorsan & handlade massa gott så mös vi med film! Klockan 10 däckade jag & sov gott till halv 12 imorse! Tog igen all sömn jag missat i veckan :)
På tal om det! I fredags kom jag hem vid 11 tiden & gick & la mig direkt. Va lite orolig för att jag inte skulle komma upp på morgonen då pappa inte med skulle gå upp som han gjort hela veckan innan med mig. Somnar vid halv 1, halv 2 flyger jag upp ur sängen 6 tror att klockan är halv 7 & att jag försovit mig! Börjar klä på mig & allt innan jag inser att jag inte alls försovit mig! Haha usch vad sånt är hemskt! :)

Idag har de vart bowling & de vill jag inte prata mer om.
Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen med film & äta Pithaya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar