måndag 14 februari 2011

A man in the mirror

Hejhoppgummisnopp!

Jag har alltid tyckt allahjärtans dag är överskattad, men iår känns de inte alls som att det är allahjärtansdag idag, tycker inte de vart så mycket påtryckningar osv som det vart alla andra år?
Eller så är det jag som inte brytt mig & inte lagt märke till allt?
Jaja, enda bra med denna dag är att det blir lite mysigare med familjefika & god mat här hemma :)
Fick kladdkaka med marängtäcke när vi kom hem från jobbet förut, de va riktigt gott de! :D
Jag skulle ju umgås med Jenny idag egentligen, men hon byter hellre bort mig(!), så kände jag att jag ville inte göra nåt alls. Bara va hemma & tjura, men vad tjänar jag på det?
Bättre att va glad & visa att jag inte alls är bitter, fast jag egentligen är det ;) Haha så nu har jag fått lusten tillbaka & vill göra nåt!
Jag tänkte att jag skulle gett mig iväg till simhallen direkt när jag kom hem för dom stänger ju 4 idag, men eftersom vi fikade & så blev det inte att jag kom iväg & nu är det för sent!
Menmen, jag känner ändå för att göra nåt, men då kommer den frågan igen, vad ska jag göra då? :o
Tänkte kolla med Malin om hon vill hitta på nåt, men kom på att hon har ju med kille nu! Både Jenny & Malin har ju vart singlar lika länge som jag så jag tänker inte på att dom inte är det längre, glömer liksom då man är så van :o
Tänkte på det & alla mina närmaste vänner här hemma har kille nu, det är bara jag kvar ;D Men gör inte mig nåt, jag tänker att jag har ett år till godo eftersom alla är äldre än mig ;) Dom har ju lite mer brått att skaffa familj menar jag, ni börjar ju bli gamla nu ;)
Mouhahaha!

Är man lite deppig kan man alltid öppna mappen med bilder som heter "familjen", då blir man på bra humör igen!











Anledningen till att jag är liiiiiiiite bitter idag ändå: Jag får inte se den snyggaste killen på volvo förän på torsdag igen!

5 kommentarer:

  1. Älskar dej me du;) ja du jag får nog ligga i nu;) hahah puss<3<3<3<

    SvaraRadera
  2. mouhaha! jaa jag tycker det :o
    pusss<3<333

    SvaraRadera
  3. haha;)va då vill du sitta barnvakt sen menar du;) hahha puss<33<3<3

    SvaraRadera
  4. haha jaa jag vill skämma bort ungen så den bara vill va hos moster jennie sen! moouhahahaha!
    puss<3333

    SvaraRadera
  5. hahah okej;) du ska nog få ha ungen hos dej hur mycket du vill;) hahaha;) pussssssss<3<3<3<3

    SvaraRadera