måndag 7 februari 2011

You are the best friend that a girl can have

Nej det känns inte ett dugg konstigt att börja jobba vanligt skift igen nu efter 10 veckors natt :o
Känns lite tråkigt, är oftast roligare folk på natten. Jaja, jag ska åka runtrunt vid kaffeautomaten hela kvällen & sen "råka stöta ihop" med Ola ;) Hahaha, det är mina planer för kvällen!
Hoppas jag får göra nåt roligt jobb bara, fast vad är roligt egentligen? :o
Hm, är vi välbefolkat kommer jag garanterat få upplärning på specialen igen, fan jag vill inte tycker det är så läskigt! Jaja det löser sig!

Idag har jag vart på banken & satt in pengarna jag fick när jag sålde bilen, lite onödigt att ha dom liggandes här där vem som hellst kan komma & sno dom :o
Åt precis kycklingsallad till lunch!

Nää nu ska jag kolla runt lite till, sen är de snart dags att åka till jobbet, overandout.


Va ute på en kort promenix idag, jag längtar tills det ser ut såhär ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar