torsdag 24 februari 2011

Eaven brighter than the moon

Mailade på ytterligare en lägenhet idag, den kom upp igår. Fick svar i eftermiddags & den va redan uthyrd! Herregud, de bra lägenheterna går åt som smör! Verkar som man får ringa direkt när de kommer upp & säja jag tar den. Haha, den jag mailade på häromdan har jag inte fått nåt svar på, kostigt! Jaja det är väl bara att leta vidare, det dyker ju upp nåra då & då som verkar va nåt att ha :)

Förlåt att jag har vart så dålig på att blogga men har inte hunnit!
Försökt mobilblogga typ igår, men de funka inte :o

Inte hänt så mycket se sist, onsdags va de långdag på jobbet & den dan gick fruktansvärt segt! Va dock ute & raggade lite med ledstaplaren, alltid kul ;)
Idag va jag & lämnade blodprov. Sen åkte jag & mamma in till stan & köpte en apelsintårta & räkmackor till pappa som fyllde år idag! :)
Sen jobbet som vanligt, kvällen gick rätt fort & jag har vart heeeeelt crazy hela kvällen! Asså jag vet inte vad det är med mig. Tror vinterdeppet börjar släppa, jag är väldigt glad nu. Jag har sjungt, tutat som en galning, sprungint runt & försökt stöta ihop med Ola, skuttat, försökt lära mig att snurra en 5 krona med en hand. Jaa bara massa konstiga grejer! Mitt rätta jag börjar komma fram även på jobbet nu, vilket betyder att jag känner mig trygg med mina arbetskamrater & känner att jag kommit in i gänget, & det är ju bra :D
Men ja, idag har jag verkligen vart Jennie, nu börjar jag känna igen mig själv igen! Har vart dåligt med det de senaste månaderna! Plus att min b12 brist nu är under utredning så snart kommer jag få medicin för de & då tror jag allt kommer att vara på topp igen :)

Oj näää de blev ett långt inlägg & jag bara tjötar massa strunt som vanligt! Äääh de får ni stå ut me ;D
Nu ska jag avnjuta min vaniljcola här med nåt avsnitt av nåt, Solsidan kanske, fortfarande nåra avsnitt kvar på säsong 1, illa! :O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar