söndag 6 februari 2011

Then he woddled away

Här har det vart dött i helgen, kan bero på att jag också vart typ helt död hela helgen!
I fredags så va jag med Becca på kvällen, alltid lika trevligt ;)<3
Sen när jag kom hem började det fladdra framför ögonen & fick världens huvudvärk. Faan ock tänkte jag, de va ju migränsyndrom! Tog en alvedon & la mig & tittade på tv. Huvudvärken blev bara värre & värre. Jag försökte sova, somnade tilll lite, vaknade av att jag mådde illa, gick in & satte mig på golvet på toa. Satt där ett tag & halvsov, gick sen tillbaka till sängen. Kände igen att jag började må illa, gick in på toa igen & då spydde jag, mm verkligen härligt. Huvudet höll på att sprängas & tårarna sprutade för jag hade så jävla ont! Tillslut somnade jag, sov dåligt, vaknade hela tiden av den jävla huvudvärken, pappa ringde på morgonen & frågade om jag inte skulle åka till Örebro. Men jag klarade inte det med det migränen jag hade! Kändes lite surt att ha slängt ut nästan 400spänn på biljetter & sen inte kunna åka!
Jaja, sov iaf fram till 2, va uppe & fick en alvedon & en starkare tablett. Gick upp & la mig igen, hann bara få ner huvudet på kudden när jag kände att jag mådde illa igen, in på toa & spydde upp tabletterna. Men antagligen hann dom verka för jag gick & la mig & somnade på 2 röda & sov sen nästan ända fram till 6!
Såå jag sov bort i princip hela lördagen :o
På kvällen hade jag fortfarande huvudvärk, men jag fick i mig lite mat iaf, sen låg jag i sängen & kollade på Albert & Herbert hela kvällen & sen vid 2 somnade jag.
Sov till 9 idag & huvudvärken är borta men jag är öm & tung i huvudet så blir ingen bowling för mig idag :o
Hata migrän, det är inget jag önskar nån!

Idag har jag lyckats pilla i mig lite mat & fått behålla den :)
Nu ska jag nog titta på nån film tror jag, imorrn börjar jag jobba eftermiddag igen, göttmos!
Ursäkta de tråkiga sjukinlägget, men detta är min blogg, jag skriver vad jag vill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar