tisdag 13 december 2011

And so this is christmas

Jaha då va de tisdag igen då :)
Bara idag & imorrn kvar med kvällpass, ledig på tosdag & jobba dagtid på fredag. Vi ska ha lagaktivitetsdag på fredag!
Först ska vi lyssna på nån föreläsning på några timmar, Eva hade bokat en person som hon lyssnat på förut & han skulle va bra & rolig att lyssna på, så hoppas de! :)
Sen vet jag inte vad vi skulle göra, men till lunch skulle vi få Jultallrik. Sen resten av dagen till 14 så kommer Flobys bästa truckförare att koras! & ni känner ju mig, jag hade gärna velat vara med & tampas där. Men mina nerver skulle aldrig klara av att hela Logistik står & kolla på, så jag vågade inte ställa upp. Men jag kommer såklart att hejja på pappa istället!
Så jag hoppas att dagen kommer bli rolig & gå fort!

På tosdag ska vi hem till mamma & pappa, så ska vi gå igenom alla tomtar så jag får med mig mina hem :)

Till helgen då, fredag eftermiddag spelar jag & Jimmy final! Så har ni lust & tid får ni gärna komma & kolla kl 17, då börjar vi! Första finalen jag är med & spelar i med (tror jag), så blir kul :) Senare spelar pappas lag & på lördag spelar Tommys!

Nää jag har väl lite mer att berätta tror jag, men de tar vi nästa gång. För nu måste jag hoppa ur handduken & i kläder & sen laga lunch innan de e dags att hämta Erika & bege sig mot jobbet!

Men ha de så bra tills vi hörs nästa gång! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar