lördag 31 december 2011

Hus önskas hyra

Nu har jag & Rickard börjat lite smått med husletande. Det hade vart lättare att köpa ett hus får jag ju erkänna. Men vi vill alltså hyra ett hus på landet i närheten av Floby. Så vi har satt ut en annons på Blocket, satt upp lappar på jobbet & skickat in en annons till tidningen så kommer den vara med torsdag nästa vecka.
Jag hoppas att det finns nån som har ett hus att hyra ut :)
Men ser ni nåt, vet nåt eller nån som har hus att hyra ut, säg gärna till oss :)

Nu har jag duschat, så har börjat lite smått att fixa mig. Har fortfarande inte bestämmt vad jag ska ha på mig.
Har 2 alternativ, så får väl ta & prova båda igen & så vilken av dom som känns bäst idag :)

Nu ska jag sätta på lite musik & diska det som är kvar, sen göra sig redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar