söndag 18 december 2011

En såndär kass men mysig söndag

Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk, så går upp tar en alvedon & hoppas på att kunna somna om så jag kan vankna upp utan. Men neejdå, det blir bara värre, jag börjar gråta, ja så ont gör det, & mår skitilla. Jag brukar spy när jag har migrän. Så då konstaterade jag att de är migrän, ringer mamma & frågar vilken av de tabletter jag har som är mot migrän. Tar den & går & lägger mig & sover i nästan 3 timmar.
Det kändes bättre sen när jag vaknar. Men idag har Rickard fått ta hand om mig & sköta allt. Han fixade frukost & tvättade, sen drog han iväg medans jag la mig i soffan med massa godis & tittade på en julfilm som gick på tvn :)
Sen bjudde han på Pizza, min gulleplutt!

Så vad har hänt mer sen sist, jo i fredags va de ju lagdag på jobbet. De va riktigt bra tyckte jag! Flobys bästa truckförare korades & vem tror ni vann? Jo pappa såklart ;)
Sen va de hem & äta & sen iväg till bowlingen för kval! Vi gick vidare till nästa omgång. Sen va det 32 lag kvar, 8 av de gick vidare till lördagens final. Vi kom på plats 10! Lite surt men ändå kul att vi spelade såpass bra att det nästan räckte för att gå vidare! Så vi va riktigt nöjda! :)

Lördag morgon, Tommy & Tom spelade redan kl 10, de gick också vidare en omgång, sen åkte de ur karusellen som de kallas. Så då åkte vi hem, vi handlade, åt kycklingenchilladas, bakade en hel massa julgodis, myste till julmusik & slog in julklappar! :)

Nä nu ska jag fortsätta att titta på tv & vila bort den sista huvudvärken. Imorrn ska vi städa lägenheten riktigt ordentligt! Rickard ska iväg efter jobbet så då får jag börja med städet :P
På tisdag kommer förhoppningsvis Becca & Tobias för julfika & julklappsbyte!

Älskar min Rickard mer & mer för var dag som går, du är bäst! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar