söndag 4 december 2011

Söndag morgon

Minns inte ens att klockan ringt idag, har den verkligen gjort det? Vet att jag ställde den innan jag la mig igår.
Aja jag är ju uppe & har vart nere i tvättstugan & slängt in första tvätten.

Igår så bakade jag lussekatter på morgonen, de utan saffran blev inget vidare, torra & konstiga. Men de med saffran blev supergoda & saftiga! Tur att det bara är pappa & tommy som inte äter saffran, så jag slipper bjuda på dom allt för ofta ;)
Bowlade igår med, fick 2 rätt dåliga & 3 hyffsat bra :)
Efter de hängde Emil, mamma & pappa med hit & fikade.

På kvällen slängde jag ihop lite mat som blev supergött! Laxwok, jag tror jag ska slänga upp receptet sen, så jag kommer ihåg hur jag gjorde med för de kommer jag att göra igen!

Sen pysslade jag lite, fick ihop lite mer julkort, skrev alla & satte på frimärken. Jag tror alla julkort är klara, får la se :)

& i fredags va vi ju i Ullared! De va kul, vi fick äntligen tag i en lampa till tvrummet & jag är supernöjd med den!
Så blev lite pyssel med att slänga upp de nya gardinerna osv när vi kom hem. Sen gjorde jag 2 sorters julgodis.

Nä nu har jag babblat på här länge. Tror jag ska väcka Rickard nu så vi kan käka frukost! Han & Katta spelar ju match tidigt idag, sen ska vi ut & äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar