lördag 10 december 2011

Lördag igen!

Haha de blev inte så jätte mycket av med fredagsmyset igår!
När Rickard kom hem vid 5 lagade vi mat & käkade. Sen tittade vi på tv en liten stund.
Så skulle vi byta om till mjukiskläder istället & så hamnade vi i sängen & låg & pratade. Helt plötsligt så sov vi båda 2! Klockan kan inte vart mer än halv 8!
Jag vaknar till tjugo i 10, går upp stänger av tvn, släcker & borstar tänderna & somnar om!
Vaknar halv 6 & känner mig pigg. Tvingar mig att somna om & vaknar tjugo över 8 igen. Då kommer båda katterna & myser, så låg kvar till 9 :)

Nu har jag diskat, fyllt på toapapper & tagit upp kycklingen. Nu tittar jag på Tom & Jerry på tv :)
Ska tömma kattlådorna snart, sen fixa en go frukost :)

Idag händer inget för våran del, vad händer hos er? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar