fredag 30 december 2011

Den sista fredagen för iår!

Sitter & väntar på att en bil från Posten ska komma snart med min laddare till kameran. Så det är fullt batteri tills imorrn så jag kan ta mycke kort ;D

Har btw världens finaste syssling som kör oss imorrn & världens bästa bror som hämtar hem oss på natten!

Idag har jag inte tänkt att göra så mycket, mamma & pappa kommer sen & hämtar lite tallrikar. Så funderar på att slänga med dom lite tvätt. Har inte tvättat på 2 veckor då jag inte fått nån tid i tvättstugan, & nu börjar jag få ont om bekväma trosor! Haha :)

Såå, Julen då. Har er jul vart bra? Det har min! Jag firade i Uddevalla & åt massa mat, godis & gröt!
På kvällen åkte jag & brorsan med hem till mormor & morfar & sov. Sen på juldagen åkte vi tillbaka & så gick vi på mellandagsrean & jag köpte mig kameran!
Åkte hem på eftermiddagen & åkte i princip direkt till farmor för att äta rester! :)
Annandagen va vi hemma hos mamma & pappa med Jan med familj. Gav Joel lite julklappar & käka pizza!
Sen har jag jobbat tisdag-igår!

Fick ni nå kul i julklapp?
Jag fick bla, strykbräda + strykjärn, ölglas & en kokbok :)

Nä nu tror jag att jag ska börja med frukosten, eller ja, snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar